printing printing .

printing

چاپ فوم برد با چه دستگاهي انجام ميشود؟

فوم برد تخته شاسي با هسته اي از جنس پلي استايرن است كه سبك، قابل برش، داراي استحكام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد براي قابگيري چاپ و نصب عكس، پوسترهاي تبليغاتي، ايجاد استندهاي تبليغاتي شكل دار و علائم گرافيكي و ... مورد استفاده قرار مي گيرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌هاي مختلف در دستگاه فلت بد، با كيفيت رنگ مطلوب و ماندگار انجام مي‌شود. 

PVC فوم در ضخامت هاي مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 ميلي متر و در ابعاد 122*244 به شما اين امكان را مي دهد تا در مكان ها و كاربري هاي مختلف تنوع انتخاب و صرفه جويي در هزينه را داشته باشيد. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت هاي 5 و 10 ميلي متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف مي باشد. 

دستگاه برش ديجيتال در خانه طراحان سام اين امكان را ايجاد كرده است تا برش فوم برد در طرح هاي متنوع و مختلف صورت گيرد . 


برچسب: چاپ فوم برد، چاپ روي فوم برد، فوم برد خانه طراحان سام، فوم برد چسبدار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۶:۵۶ توسط:ريحانه موضوع:

4 دليل چاپ بنر براي رشد سريع كسب و كار شما

همه ي ما اهميت چاپ بنر را مي دانيم و ميدانيم كه براي شناساندن كسب و كار خيلي عالي عمل مي كند. كمك مي كند پيام هاي خود را با مشتري ها ( مخاطبان) در ميان بگذاريد همچنين كسب و كارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصوير مي كشد. اين نوع تبليغات يك پارچه سفيد در اختيار شما قرار مي دهد و شما با خلاقيت مي توانيد كاري انجام دهيد كه مردم شما را دنبال كنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و كسب وكار ها گرچه روشي استاندارد است ولي گاها چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون از كسب و كار بيشتر سروصدا مي كند. ممكن است هزينه و ترس از اين كه معروف نباشيد شما را از اين كار منصرف كند، ولي بدانيد كه دنياي بيرون قدرت شناساندن كالا، خدمات و كسب و كار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهي نماهاي كوچك مي توانيد از اين پتانسيل محيط بيرون استفاده كنيد.


برچسب: چاپ بنر خانه طراحان سام، چاپ بنر، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر فوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۲۰ توسط:ريحانه موضوع:

لايت باكس چيست؟

لايت باكس چيست؟

مطمئناً تا به حال لايت باكس هاي زيادي را در خيابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎هاي تجاري، مراكز خريد، مترو، داروخانه‎ها، گالري‎ها، كافه‎ها، فست‎فودها و خيلي جاهاي ديگر كه نياز دارند خدمات يا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمايش قرار دهند ديده‎ايد. 

تابلو لايت باكس از جنس پارچه بك لايت، فلكسي فيس يا طلق‎هاي بك لايت مي‎باشند همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود. 

مزيت لايت باكس تبليغاتي نسبت به بنر‎هاي تبليغاتي ، منبع نوري است كه از پشت تصوير(پوستر) به آن تابيده مي‎شود و باعث مي‎شود خدمات شما جذاب‎تر ديده شود. 

تكنولوژي UV به روزترين و جديدترين متد چاپ لايت باكس در دنيا مي‎باشد كه با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغييرات رنگ ناشي از نور آفتاب و كيفيت بسيار بالاي چاپ هم فضاهاي باز هم در فضاهاي بسته براي كارهاي تبليغاتي استفاده مي‎شود و همچنين در فضاي مسقف به دليل نوع نورپردازي داخل اين قاب‎ها و كيفيت بسيار بالاي چاپ در مواردي كه نياز به يك دكوراسيون داخلي متفاوت مي‎باشد نيز مي‎توان بهره گرفت. 


برچسب: لايت باكس، لايت باكس تبليغاتي، لايت باكس فريم لس، لايت باكس آلومينيومي، ساخت لايت باكس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۶:۴۷ توسط:ريحانه موضوع:

دلايل اصلي استفاده از چاپ ديجيتال چيست؟

چاپ ديجيتال جالب ترين اتفاقي بود كه در 30 سال اخير در صنعت چاپ پديد آمد. اما ممكن است بيشتر افراد آن را به درستي نشناسند!

آيا مي دانستيد كه چاپ ديجيتال براي چاپ در تعداد كم موثر است و اين كار را روز به روز سريعتر انجام مي دهد. برخلاف چاپ افست كه به روش سنتي از قالب ها و نوارها استفاده مي كند؛ در اين نوع چاپ شما فايل را انتخاب و آن را به راحتي چاپ مي كنيد.

تاجران و فعالان تجاري اگر چاپ ديجيتال را بشناسند، از اين تكنولوژي جديد سود كلاني بدست مي آوردند. البته اگر درباره ي آن بدانند!

در اين مقاله ما فقط به 7 دليل اشاره كرده ايم كه شما را به استفاده از نوع ديجيتال چاپ تشويق مي كند.

1- در چاپ با تعداد كم حتي يك برگه خيلي باصرفه تر است. به طور جدي هزينه چاپ شما پايين مي آيد حتي اگر كار شما تمام رنگي باشد. اما در چاپ افست مشتري ها هميشه مجبورند بيش از نيازشان چاپ كنند. هنوز هم بيشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر مي دهند.

2- بروشورهاي شركتتان را مي توانيد با تعداد كم در زمان برنامه ريزي شده چاپ كنيد. چاپ ديجيتال سرعت خيلي بالايي دارد، به طوريكه در يك سفر كاري در عرض چند دقيقه كارت ويزيت هايتان را فوري به چاپ برسانيد.

3- مي توانيد بروشور يا خبرنامه هايي را براي بازارهاي مختلف چاپ كنيد و بعد از بررسي اثربخشي آن را به چاپ انبوه برسانيد.

4- با تكنولوژي جديد "subset" چاپ ديجيتال مي توانيد داده هاي متغير را روي كارت پستال ها و ساير فايل هاي خود تغيير دهيد. با اين روش مي توانيد بازاريابي را شخص به شخص انجام دهيد. طوريكه محتواي هر يك از آن ها منحصر به فرد باشد. براي اين كه كارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصي تر باشد، قالب و برخي از محتواي آن ثابت و برخي متغير هستند.

5- هر يك از مديران فروش يا نماينده هاي شما مي توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند كه به شيوه خاص نام و نشاني و مخاطب مخصوص آن ها روي برگه ي چاپ شده باشد.

6- با چاپ ديجيتال هر چند ماه يكبار مي توانيد محتواي بروشور خود را بروزرساني و چاپ كنيد. براي مثال به جاي اينكه 8000 نسخه را در يك سال به چاپ برسانيد مي توانيد هر دو ماه يكبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشيد.

7- با اين روش ديگر از چاپ زياد و غيرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهيد داشت و به مقدار نيازتان چاپ مي كنيد.

چاپ ديجيتال ممكن است به همه نيازهايتان جواب ندهد ولي براي چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسيار زياد در چاپ گزينه خيلي خوبي است. آيا همه ي چاپخانه ها خدمات چاپ ديجيتال ارائه مي كنند؟ نه همه ي آن ها! ولي بيشتر آن ها اين خدمات را دارند.

شركت چاپ خانه طراحان سام چاپ ديجيتال را با بهترين جوهرهاي اروپايي به مشتري ارائه ميدهد تا از مزاياي بي نظير چاپ شگفت زده شويد.


برچسب: چاپ ديجيتال خانه طراحان سام، خانه طراحان سام، قيمت چاپ ديجيتال، چاپ ديجيتال سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۷:۴۳ توسط:ريحانه موضوع:

دلايل چاپ بنر براي رشد سريع كسب و كار شما

همه ي ما اهميت چاپ بنر را مي دانيم و ميدانيم كه براي شناساندن كسب و كار خيلي عالي عمل مي كند. كمك مي كند پيام هاي خود را با مشتري ها ( مخاطبان) در ميان بگذاريد همچنين كسب و كارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصوير مي كشد. اين نوع تبليغات يك پارچه سفيد در اختيار شما قرار مي دهد و شما با خلاقيت مي توانيد كاري انجام دهيد كه مردم شما را دنبال كنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و كسب وكار ها گرچه روشي استاندارد است ولي گاها چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون از كسب و كار بيشتر سروصدا مي كند. ممكن است هزينه و ترس از اين كه معروف نباشيد شما را از اين كار منصرف كند، ولي بدانيد كه دنياي بيرون قدرت شناساندن كالا، خدمات و كسب و كار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهي نماهاي كوچك مي توانيد از اين پتانسيل محيط بيرون استفاده كنيد.

ما در اين مقاله قصد داريم مهم ترين دلايل نصب بنر در محيط بيرون از كسب و كار و مزاياي آن را در سال 2018 به شما معرفي كنيم.

 


برچسب: چاپ بنر، چاپ بنر فوري، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر تبليغاتي، شركت چاپ بنر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۳:۵۷ توسط:ريحانه موضوع:

چاپ اكوسالونت چه نوع چاپي است؟

چاپ اكوسالونت چيست ؟

اين روزها از چاپ اكوسالونت به عنوان يك چاپ ايده ال و مدرن ياد مي شود. يكي از مهم ترين عوامل اين امر بهبود در فناوري استفاده از جوهر در اين نوع چاپ است.

در گذشته چاپ به وسيله جوهرهاي سالونت بهره گرفته مي شد. اين جوهرها علاوه بر اينكه به سلامت افراد و محيط زيست آسيب وارد ميكرد كيفيت و مرغوبيت بالايي را در بر نداشت.

به همين خاطر چاپ جديدي با كيفيت بسيار بهتر و مرغوب تر با جوهرهاي اكوسالونت مورد استفاده قرار گرفت كه معايب كارهاي قديم را از بين برد.

 


برچسب: چاپ اكوسالونت، جوهر اكوسالونت، چاپ ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۳:۳۰ توسط:ريحانه موضوع:

چاپ ديجيتال چه مزايايي دارد؟

چاپ افست يكي از دو روش قديمي است كه يك پليت يا زينك دارد كه متريال روي آن قرار گرفته و چاپ مي شود. اين عمل همراه با انتقال جوهر صورت مي گيرد كه ممكن است رنگ ها در چند مرحله روي كاغذ اجرا شود. در حالي كه در چاپ ديجيتال دستگاه جوهر را به طور مستقيم روي كاغذ يا پارچه مي افشاند. معمولا كيفيت چاپ افست را بيشتر از چاپ ديجيتال مي دانند، اما هزينه هاي اوليه زيادي دارد و اگر چاپ انبوه نباشد، هزينه بيشتري نسبت به چاپ ديجيتال دارد. بنابراين چاپ ديجيتال جايگزين بسيار مناسبي بوده و مزاياي زيادي هم دارد.

دوستدار محيط زيست

درست است كه چاپ ديجيتال هم رنگ و مواد شيميايي دارد ولي برخلاف روش هاي سنتي چاپ مثل افست، ماده هاي شيميايي كمتري دارد. در هنگام چاپ يا قبل از آن مواد كمتري خصوصا در لايه بين كاغذ و لايه نهايي چاپ وجود دارد و نيازي ندارد كه از پليت هاي شيميايي استفاده كنيد.


برچسب: چاپ، چاپ ديجيتال، قيمت چاپ ديجيتال، شركت چاپ ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۸:۴۹ توسط:ريحانه موضوع:

معرفي و كاربرد بنر در صنعت چاپ ديجيتال

چاپ بنر نوعي از چاپ پوستر است كه به آن چاپ با فرمت بزرگ و يا گسترده نيز مي گويند. پرينترهاي بزرگ با نام پرينترهاي گسترده به منظور چاپ بنرهاي بزرگ استفاده مي شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف كاغذ را كه داراي اندازه اي بسيار بزرگتر نسبت به چاپ معمولي مي باشد استفاده مي كنند كه ممكن است به صورت دو طرفه و يا يك طرفه به مشتري تحويل داده شود.

در توليد اين نوع بنرها مي توان از كاغذ معمولي و بدون پوشش نيز استفاده كرد، اما استفاده از اين كاغذ چندان توصيه نمي شود، زيرا اين كاغذها جوهر را حفظ نمي كنند و دوام زيادي ندارند.

رايج ترين كاغذهاي براي ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات يا براق، وينيل و يا بوم مي باشد. اين ها ضخيم تر از كاغذ هستند و دوام بيشتري دارند. وينيل ها را به عنوان چرم مصنوعي نيز مي شناسند، اين ماده از كلر و اتين ساخته شده است كه بسيار مقاوم است.

هيچ اندازه رسمي براي بنرها وجود ندارد. اين بنرها از 30.5 سانتي متر شروع مي شوند . بسته به نياز مشتري اندازه شان تغيير مي كند.

چاپ بنر را مي توان در دو نوع سيمپلكس يا دوبلكس چاپ كرد. دوبلكس گزينه اي است كه برخي از شركت ها ممكن است هنگامي كه مي خواهند بنر را در خارج از جايي كه ترافيك از هر دو جهت مي آيد، سفارش دهند. البته تنها مشكل اين نوع بنرها قيمت بالاتر آن نسبت به بنر هاي سيمپلكس است.

بنرها از مواد ويژه اي ساخته شده اند كه متناسب با محيط خارج و يا داخل توليد و چاپ مي شوند. منظور از استفاده داخلي شامل بنرهايي است كه در پنجره ها يا از سقف يا ديوار آويزان است. اين بنرها مي توانند به عنوان پيام هاي ماركت ها و يا باشگاه ها و يا در محيط داخل منزل و يا شركت ها استفاده شوند. مواد مورد استفاده اين بنرها نازك تر است، و نمايش آن ها آسان تر است. البته اين بنرها در برابر عوامل بيروني مانند باد و باران مقاوم نيستند.

بنرهايي كه در فضاي بيرون نصب مي شوند و معمولا بر روي ديوار يك شركت و يا در خيابان ها هستند و از طريق پست هاي نوراني متصل مي شوند.

در چاپ بنرهاي بيروني از مواد ضخيم تر و گران تر استفاده مي شود.اين مواد در برابر باد و عوامل بيروني مقاوم هستند و پاره نخواهند شد. اكثر شركت هاي چاپ ديجيتال بنرهاي خود را براي مدت زمان طولاني در برابر نشانه ها سايش تضمين مي كنند.

چاپ بنر زماني كه به منظور تبليغ يك محيط و يا يك شركت باشد بايد با آگاهي كامل انجام گيرد. طراحي يك بنر جذاب مي تواند به جلب نگاه افراد كمك بسياري كند. در تمام شركت هاي چاپ ديجيتال افرادي هستند كه كار طراحي بنر و يا ديگر موارد مرتبط با چاپ ديجيتال را انجام مي دهند.


برچسب: بنر، چاپ بنر، بنر فوري، بنر ارزان، بنر تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۳:۴۷ توسط:ريحانه موضوع:

روش هاي چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال به سرعت بسيار زيادي نقش بازيگر اصلي را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده اي هم در خانه ها با چاپگر هاي خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد. شركت هاي بزرگي مثل Epso و Canon دستگاه هايي را هم براي استفاده در خانه و مراكز چاپ ديجيتال توليد مي كنند. تكنولوژي چاپ تا حد زيادي در هر دو حالت يكسان است. به عبارتي ديگر شما مي توانيد تكنولوژي چاپ ديجيتال را با مقياس كوچكتري در خانه هاي خود استفاده كنيد.


برچسب: چاپ، چاپ ديجيتال، قيمت چاپ ديجيتال، چاپ فوري، چاپ ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۹:۰۱ توسط:ريحانه موضوع:

چاپ يو وي چيست ؟

چاپ UV نوعي از چاپ ديجيتال است كه از اشعه فرابنفش استفاده مي كند تا جوهر را خشك كند.

همان طور كه پرينتر جوهر را بر روي سطح مورد نظر توزيع مي كند، لامپ هاي UV مخصوص طراحي شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشك كردن جوهر مي كنند.

جالب است بدانيد از نور فرابنفش در ابتدا براي خشك كردن سريع لاك ناخن ها در زمان مانيكور استفاده مي شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهاي صنعتي و تجاري گسترش يافت.

از آنجا كه اشعه يو وي فورا هر جوهر چاپي را خشك مي كند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پيدا نميكنند و در نتيجه جزئيات بسيار دقيق تر مي شوند جوهرهاي UV با فرآيند فوتومكانيك خشك مي شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ هاي فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از يك مايع به جامد با تبخير بسيار كمي از حلال ها تبديل ميشود.

بنابراين شما مي توانيد تقريبا هر چيزي را (بتن، چوب، فلز، پلاستيك ،كاشي هاي سراميكي، سنگ، فوم برد، شيشه، پلكسي، پارچه) كه مي خواهيد با استفاده از جوهر هاي يووي چاپ كنيد.

علاوه بر اين، جوهر هاي UV در برابر تغييرات محيطي از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر كمرنگ شدن و رنگ پريدگي افزايش مي دهد.

اين فرايند سازگار با محيط زيست است زيرا باعث توليد مقدار كمي VOC (تركيب آلي فرار)، بو و گرما مي شود.


برچسب: چاپ، چاپ ديجيتال، چاپ فوري، چاپ ارزان، چاپ ديجيتال، خانه طراحان سام، چاپ سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۴:۳۱ توسط:ريحانه موضوع: