printing printing .

printing

چاپ روي شيشه به همراه ويژگي ها و كاربردهاي آن

چاپ روي شيشه يكي از ارزشمندترين هنرهايي است كه در نوع خود بي نظير است و تنوع زيادي را در صنعت چاپ ايجاد كرده است. انواع مختلفي از چاپ شيشه وجود دارد كه مهمترين آنها سندبلاست است.

چاپ روي شيشه بسيار بادوام است و ماندگاري بالايي در برابر آب و مواد شوينده دارد. همچنين مي توانيد از رنگهاي خاص براي چاپ روي شيشه استفاده كنيد. چاپ روي شيشه بسيار متنوع است و در طرح هاي سفارشي نيز موجود است.

چاپ روي شيشه

 پيش از اين ، اين كار با چاپ دستي روي شيشه انجام مي شد. اما امروزه اين عمليات توسط دستگاه انجام مي شود. دستگاه مورد استفاده براي چاپ روي شيشه بسيار متنوع است و بسته به نوع چاپ روي شيشه متفاوت است.

چاپ ايمن شيشه 

توسعه علم و فناوري هميشه مورد توجه بوده است كه تأثير خود را بر جنبه هاي مختلف زندگي انسان مي بيند. شيشه يكي از مواردي است كه باعث آرامش در زندگي بشر مي شود و با گذشت زمان تغيير عمده اي در توليد و ساخت شيشه ايجاد مي كند و بر ويژگي اصلي و مهم شيشه تأثير مي گذارد. شكنندگي آن با اصلاح فرايند توليد و تركيب اوليه آن ، آنها موفق شدند شيشه اي بادوام و نشكن بسازند كه هنوز شفافيت خود را حفظ كند. اين شيشه ها با نام Securite glass شناخته مي شوند.

يكي ديگر از ويژگي هاي شيشه Securite قابليت چاپ روي آن است كه باعث جذابيت آن براي شيشه مي شود. استحكام شكست بالا ، شفافيت بالا ، همراه با قابليت چاپ طرح هاي مختلف روي شيشه ، از جمله ويژگي اي كه باعث مي شود چاپ شيشه Securit رواج يافته و مورد استفاده گسترده قرار گيرد.

استفاده از چاپ شيشه سكوريت باعث زيبايي بيشتر شيشه و در نتيجه فضايي مي شود كه شيشه سكوريت در آن نصب شده است.

دستگاه چاپ شيشه 

دستگاههاي مختلفي براي چاپ روي شيشه وجود دارد ، مانند سخت افزار ساخت اتريش و tecglass ساخت انگلستان. ماشين هاي ديگري در بازار وجود دارد ، اما پركاربردترين دستگاه براي چاپ روي شيشه را مي توان در اتريش يك دستگاه سخت ناميد. مهمترين قسمت دستگاه چاپ شيشه ، مانند ساير دستگاههاي چاپ ، سر آن است. در زير اسپري جوهر ، اندازه و روش ريختن جوهر از سر تنظيم مي شود كه در نهايت منجر به يك تصوير با كيفيت مي شود. دستگاه چاپ شيشه را مي توان به عنوان جوهر افشان يا سراميك روي شيشه هاي چند لايه مقاوم استفاده كرد. پس از چاپ روي شيشه ، به شرط و روشي نياز داريد كه رنگ را خشك كرده و تنظيم كند. رنگ روي شيشه را با خشك كن مادون قرمز با يك دست روي شيشه خشك كنيد.

چاپ برنامه روي شيشه 

چاپ شيشه انواع مختلفي از شيشه ها را با رنگ هاي مختلف ايجاد كرده است كه شفافيت و استحكام خود را حفظ كرده اند. استفاده از اين عينك هاي طرح دار داراي كاربردهاي متعددي براي ايجاد دكوراسيوني جذاب و متنوع است. برنامه هاي چاپ شيشه شامل موارد زير است:

 

انواع كاربردهاي چاپ شيشه اي

انواع توالت فرنگي Xia

انواع شيشه حمام

انواع بالكن هاي شيشه اي

انواع شيشه اتوماتيك

انواع كابينت نمايش شيشه اي.

تنوع رنگ و برچسب با لوگو.

نحوه ساخت شيشه در مراكز خريد و سرگرمي

انواع شيشه هاي مورد استفاده در ساخت در و پنجره.

چاپ ايمن شيشه

چاپ روي كف و سقف شيشه اي

انواع چاپ عكس

 

مراحل چاپ روي شيشه

چاپ روي شيشه بايد طبق فرايندها و روشهاي خاصي انجام شود تا چاپ با كيفيتي داشته باشد. يكي از مراحل چاپ روي شيشه ، انتخاب شيشه مورد نظر است كه توسط مجرب ترين افراد در زمينه ساختمان و دكوراسيون داخلي توصيه مي شود. تمام صورت را با يك پارچه بدون گرد و غبار كاملاً پاك كنيد تا همه لكه ها و گرد و غبار از شيشه پاك شود. طرح انتخاب شده را مي توان براي چاپ روي شيشه آماده كرد. با استفاده از تنظيماتي كه مي توان روي سر انجام داد ، اندازه قطره ها و نحوه اسپري را براي انتقال طرح به شيشه با كيفيت دلخواه تنظيم كنيد. پس از چاپ ، بايد منتظر بمانيد تا جوهر روي شيشه خشك شود. امروزه با پيشرفت ماشين هاي چاپ ، زمان خشك شدن جوهر چاپ به حداقل مي رسد و در مدت زمان بسيار كوتاهي پس از پاشش ، جوهر خشك مي شود و مي توان از شيشه استفاده كرد. چندين لايه تثبيت رنگ و رنگ را مي توان با دستگاه هاي جوهر استفاده كرد.

فيلم چاپ شيشه را در اينجا ببينيد 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۹:۳۷ توسط:ريحانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :